Tvättat.


Bokade igår tid till tvättstugan för idag 8-14 och 14-21. Jag la klockan på 8 men tryckte på snoze hela tiden ända fram till ca 10:30 då jag blev förbannad och gick ner till tvätten detta hände pga att jag satt uppe ända till nästan kl 1 för att jag titade på film. Har tvättat färdigt alla mina kläder nu som jag hade i badrumet. Det såg så fullt och ut. Men nu ser det snyggt ut med bara tvättkorgen och inte en massa kläder på golvet, sidan av.

Jag har även städat och lagat lite mat. Nu funderar jag på om jag ska dra till Kvantum för att handla något. Känner mig så kraftlös. Tvätten är ju färdigt och städningen den med. Ps: igår såg jag filmen Nigahen. Den var faktiskt ganska bra, liknar väldigt mycket Nagina, första delen. men äligt så var Nagina mycket bättre så som jag minns. Nä nu drar jag till kvantum och handlar lite.

Låten som går just nu på min youtube spellista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0