Lugn dag.


Vaknade strax efter 9 då larmet på min mobil ringde. Igentligen vaknade jag tidigare men satt kvar i sängen och väntade på att mobilen skulle ringa, så jag somnade igen.

Käkat lite frukost och nu har jag städat färdigt och diskat med. Pooooh vad bra det känns när det är rent och finnt här hemma. Snart ska jag in i duchen för att sedan laga lite mat och plugga till provet i Bygga Butik som jag har imorgon.

Har suttit vid datorn några minuter och lyssnat på denna låt flertal gånger med Bruno Mars.  Jag upptäckte honom bara igår på Kenzas blogg. Jag har ju hört hans låtar på radio som "grenade" och den som jag brukade digga "Just The Way You Are" men jag visste inte att det var han. Visst, säkert hörde jag honom på radio i bilen där de sa efter varje låt att det var Bruno Mars men jag la aldrig det på minet och varje gång jag är inne på Youtube så tänker inte jag på att lyssna på honom utan jag har mina spelningslista som jag kör hela tiden typ, fy vad tråkigt, men nu ska det bli ändring.

Det finns ju en massa bra låtar på Youtube, och den jag hittade nu är förljaden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0