Belly kläder, Minnen.


Är inne på youtubeoch kollar på en tjej som dansar i en jätte fin belly dance dräkt. Jag vill så ha en själv. Det finna är att den är lilla, men jag vill ha en i vit och kjolen ser ut som byxor. Jätte finnt. Och på tal och tjejen ser väl lite ut som att hon inte har några ben i kroppen som hon böjer sig.


 

Denna låt brukade jag danca till väldigt mycket när jag var liten. Min moster hade en film där de spelade denna musik i. det handlade om en tjej som kunde färvandlas till orm när man spelade i en sån där indisk instrument. Om hon dansade så förble hon till människa om hon sluta så förvandlades hon till orm. Jag brukade vara barnvakt åt min moster barn och då brukade vi leka, att jag var tjejen som dansade och skulle bita dem. Vilka minnen :-

 

Så finn dräkt.

 

Ur den riktiga filmen:

 

Filmen: Nagina 1986.

Part 2/ Del 2: Nigahen 1989.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0