Vacker prinsessa!


Jag har låst för några veckor sen på aftonbladet.se där Sofi Fahrman skrev att vår princessa viktoria klär sig tantigt. Eller något liknande då. Jag hållde ju med henne, lät första intrycket gå men efter jag läst de flesta kommentarerna (eller alla, kommer inte ihåg riktigt) så förändrades min upåfattning totalt. Det var en kille som jag särskilt kommer ihåg som skrev att hon kan inte klä se hur som helst, hon ska företräda Sverige och människor över hela världen ser hene. SÅ klär hon sig lite som i vardagslivet så kanske förtroendet sänks för de människor som är utomlands. Därför är en klassisk klädsel som viktoria valt lagom. Utomlands har man ju olika uppfattningar och klädsel.

Jag hittar inte riktigt artikeln som Sofi skrev men här får ni något som jag läst det var denna som fick mig att ändra mig. Om viktorias klädsel: http://blogg.aftonbladet.se/modeetc/2010/06/vill-tant-ha-en-till-vas

Och så en bild på på hennes bröllop:





Visst är hon jätte VACKER? Hon ser ju ut som en kändis tycker jag. Eftersom hon är kongens dotter så är det ju klart att hon ska klä sig som vi kallar " lite tantigt" För liksom hur finna de kläderna är så kommer det inte vara v-ringad där brösten kan synas lite  klänning osv, så de kommer nog se lite tantiga i våra ögon. Men hon är finn vår prinsessa.


V ringad klääning funkar inte på en prinsessa då hon ser för ung, bekvämt ut, för vanligt och knaske till och med inte så seriöst om någon utomland ser det. Och så kan man inte heller ha en klänning med bar rygg


Då det ser för hollywood aktigt, som att man vill ha uppmärksamhet. En prinsessa ska ju ge förtroende och sånt där och såna klänningar ger ju inte det ( förstå mig inte fel, vi vanliga människor kan bära sånt men viktoria har ju ett så högt status ) Och så kan man inte heller ha en för kort klänning för då blir det debatt om det som för fru Obama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0