Upp!


Morgon!
Fy vad trött jag känner mig, vill sova mer men det kan ju inte ändå för att det är så varmt här inne. La väcker klockan på 9 för att jag skulle ringa ett samtal, men när jag nu ringde 9:20 så har de tydligen gått för dagen. Vad är det för telefon arbetstider liksom. Men i varjefall så tryckte jag på snoze knappen typ 2 gånger, varöfr kan jag inte gå upp på en gång som för. Jag tröttar ut mig själv genom att vakna och sen sova i ytterligare fem minuter. Hjärnan blir ju trött.

Tänk att innan så kundnde jag gå upp till och med innan klockan ringde, men det var när jag var mindre........Näåå nu ska jag käka något och sen gå sola med min väns syster. Sen blir det väl att måla, för VILL SÅ VERKLIGEN bli FÄRDIG.

Hittar ingen bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0