Solbränna!


OLA!
Blev inget inlägg igår. Jag väntade och väntade på att komma hem men det blev typ inte av föränns sent på kvällen. Satt igår typ hela dagen ut i solen och solade. Medans timmarna gick som fan. Resultatet kan jag se, hade ett plåste på bennet som jag la ditt i fredags och när jag ville ta bort den igår så var var det ljusare där plåstret satt. Tog bort plåsten senare mot kvällen (ville se hur brun jag kan bli ) och nu har jag en sol ganska snygg solbränna förutom på benet där jag har ett ljusare parti i form av ett plåster.

Känner mig ganska snygg nu :-) Jag kan i varjefall inte sita så länge i solen därför att jag får ont i huvudet efteråt, men igår gick det ju ganska bra. Satt lite i solen sen med huvudet i skugga osv.

Inte så snyggt med en bild på ett sår men man ser i varjefall lite hur solbrännan ser ut. Eftersom solen inte tar så snabbt på mig så är jag nöjd. Det ser ljusare ut i verkligheten. Men datorns camera bild får duga nu.


Och så en bild på hur min hand såg ut när jag målade i torsdags, har lite kvar idag sen är jag nog färdig. Jag gör ju lite åt gången för man måste ta i. Därför tar det långt tid.

Ända upp till armbågen var jag prickig med färg på båda händerna.
Nu ska jag ta något och sen börja måla. Och så lite musik.

Akcent - Lovers cry ( 2009 )

 

Kolla vad jag hittat på youtube, Kommer ni ihåg denna då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0