Sens - Mening

Vi sover i ett värld av drömmar och hoppas på att morgon dagen ska bli bättre. Vi lever i drömmar inte i Nuet. Vakna upp och kämpa. Annars gör ingen gör det åt dig. Jag kommer skriva ganska mycket om vad jag tycker, mina tankar och drömmar. Lite från mitt förflutna och turen samt oturen som jag har. Läs det med rena tankar och döm inte så snabbt. Kategorisera inte så fort, för då kanske du missar det viktiga.

Sluta bara tänkt på dig själv som att du är den enda med problem, var social och behandla andra som du själv vill bli behandlad. Man ska bry sig om varandra, vissar du förståelse för andra odmjukhet och omtanke kommer de för eller senare upptäcka detta och ge dig tillbaka. Det är Meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0