Orka....


Blä...
Jag orkar verkigen inte göra något här hemma, och på ett sätt skulle jag vilja vara ledigt imorgon. Men när jag väl går upp och börjar jobba kommer jag säga att det var jätte bra att jag gick till jobbet för det är roligt och tiden går så fort där.

Och nu MÅSTE jag diska för sen ska jag försöka skrappa bort färgklummpar från golvet som rann av rollern med färg när jag målade. Likadant här orkar jag inte göra det idag men sen när det är färdigt så kommer jag vara så stolt och glad över att det blev så finnt här. Undrar om det är vädret som får mig lite små surrig. Näpp nu ska jag dra igån några bra pimp upp låtar för att sedan få bra humör och köra igång här hemma. och förtsa låten som börjar är denna.



Larmet ringde på mobilen och nu ska jag ner till tvätten, för tvättar också kläder. Kanske därför jag känner mig lite överbelastad idag. Men det kommer kännas bra att kunna ta kläder med lite ljusare färger på sig, på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0