MIDSOMMAR with nice music.


Glad midsommar, sitter hemma och väntar på skjuts för att dra till ett både tråkigt ställe medn roligt för att jag får se min lilla söta systerson.

 

En bra låt:

 

Kört hårt hörrni, slå sönder musiken och högtalarna där hemma. ää här får ni en till bra låt.

PS: För att låtarna ska höras riktigt bra så sätt på basen där hemma i högtalarna så att det verkligen hörs. Bom, bom.

 

Jag borde inte rekomendera detta men om vägen ni kör på är rak och ingen kommer så är denna låt perfekt att lyssan på i en snygg bil med mycket bra bass  ( i kurvor är det jätte nice) men kör inte fort för man vet aldrig vad som finns bakom kurvan. Annars njut om ni tycker om låtarna, hemma funkar nog lika bra.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men va? Ser du fortfarande texten?! Jag tog ju bort den :S Vad konstigt... ser du den fortfarande?



(Arbetar på designen, men jag kan inte för mitt liv få in nya brushes till Photoshop, vilket betyder att jag kanske inte kan lägga in kvistarna och det där som du ville ha... men jag arbetar på det, förhoppningsvis löser det sig.)

2010-06-25 @ 17:13:03
URL: http://tribecas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Lite sent kanske, men glad midsommar på dig också! :) Hoppas du har en fin midsommar ^^

2010-06-26 @ 02:03:09
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0