Lever han?


Hittade detta på aftonbladet, undrar om jag ska lägga upp det eller inte, det blir ju sån debatt sen. För om han verkligen lever så kommer han ju inte få vara i fred. han är ju gammal och har gett världen en massa finna sånger, nu vill han ju vara med sina barn och njuta. Han är ju människa som alla andra, jag och du. Men det är ju lite spännande, fast jag behöver fler bevis på att han kan leva, vet själv hur olika positioner, skugga bilder och sånt kan missuppfattas av ögat. Men helikopter grejen såg jag inte tidigare fast jag titade på det, föränns bara nu.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7354991.ab

Hemma har jag och familjen pratat om han kan ha fejkat sin död innan video klipp och bilder skulle komma, sen var vi inne på att hans läkare dödat honom. men jag tyckte att det blev så plkötsligt att jag faktiskt tänkte på att han kanske änn lever. Jag är lite av man vet aldrig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0