Köttfärsås - blääää


Igår gjorde jag köttfärsås och spageti, tyckte det var skit god och har för mig att jag skrev på bloggen att jag gjort det första gången själv och åt nästan tills jag mådde illa men hittar inget i förra inläggen, kanske för att jag snabbt läser för ska försätta måla och vill inte sitta länge vid datorn som jag brukar när jag skriver ett inlägg :-)

Men i varjefall nu är jag SKIT ÄKLAD av spageti och köttfärsås, speciellt efter att ha ätit det 3 gånger. 1 Gång igår kväll, en vid lunch och en typ nyss. Fan jag mår illa bara jag tänker på det. Det sista portionen åt jag typ bara halva kunde inte mer och undra inte på, värmde spagetin och köttfärsen i ugnen (mikron är undangömd)  spagettin var ju överst och jag lämnade det för länge i ugnen så dem blev typ hårda. Och smakade så äkligt, spagetti ska ju kännas mjukt inte hårt som tandpetare. Eller?

Hittar ingen bild på en mätt smiley men hittade bland annat denna, FAN vad härlig.



Bjuder på en härlig sommarlåt, man diggar nog den kanske inte direkt men sen så....det gör jag i varje fall

 

Shit vad illa det känns. Jävla spageti och köttfärsås, ska nog gör skit lite nästa gång. Jag åt ju 2 små inlagd gurka i ätika samrt en marabou bit choklad men det hjälper ju inte. ( Jag har fått lära mig att när man har illamående känsla i magen av mat så hjälper en sur tex gurka, och med sur så menar jag ätika sur. Det hjälper ju oftast men inte idag typ.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0