Målat nästan naken, Säljarebesök.


PUHHH! Nu är jag färdig för idag. Har måla mitt lilla sovrum heltfärdigt och runt kanterna samt i hela husets kanter. Det känns verkligen som att jag målat skit länge här hemma. Men har målat 3 gånger på alla ställen. SÅ det tar sån tid, och jag som är så noga vill ju ha det finnt och slät så det tar ju ännu mer tid. Men jag gör det ju bara en gång så jag vill att det ska vara bra. Att det ska se bra ut.
Imorgon ska jag nog ut och sola en stund på morgonen med en väns syster och sen komma hem och göra PROJEKT NY. Jag kan ju kalla det så eftersom jag målar typ alla vägarna och byter golv (dock inte i köket för det fick jag inte av hyresvärden, de byte golv innan jag flyttade hit, sån våtrummesgolv typ. Var lite piss of i början men nu är jag glad för att jag har det golvet för när man lagar mat så finns ju risken att olja eller annat trillar på golvet i köket och har man vit laminat golv så syns det ju som fan och förstörs med tiden snabbare.

En säljare ringde på dörren och roligt nog så frågade han om mamma och pappa var hemma. Jag bara äääää jag bor här själv. Han blev ju lite generad men jag sa att det var lugnt. Sedan ville han nog komma in men jag stod typ gömd bakom dörren eftersom jag var i bikini överdel samt shorts, sa till säljaren att jag är nästan NAKEN för att jag håller på att måla. Undrar vad han tänkte på när jag verkligen sa: Jag är nästan Naken. Men vi kom överens att han skulle komma senare, vilket han gjorde så nu har jag beställt 16 mb mobilt bredband istället för den som jag har nu för den är seg och går på 7 mb.  Och jo säljaren trodde att jag var 16. SÅ det är ju väl bara bra. HAr hittlis bara fått höra att jag ser äldre ut i kort hår.

Näpp nu ska jag nog lägga mig, är ju trött och lite hungirg, men ska käka imorgon istället har ingen lust att leta efter äta nu. Jo låten som jag i förra inlägget bjöd på är fel, jag ville igentligen bjuda på denna:

BRA mixat bättre än originalet. Originalet under.

 

 

 

Jag fattar inte vad som har hänt med mig. Jag gillade inte såna låtar innan och jag vet att deras röst är dator inspelat typ, men dem är så jävla sköna. Jag tänker på en varm sommardag ute vid havet ett finnt ställe, med massa vänner hög musik med starkt bass, och skratt samt dans och så är man skit snyg och brun :-). kanske mat? ( jag säger mat nu för att jag är hungrig det är nog därför hehehe)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0