Design!


Hej!

DU kommer säkert läsa detta Becca. Eftersom jag bara har 2 läsare, vilket är du och jag som tittar så att det ser rätt ut. Men du ja tack, jag vill ha ett personligare design. Jag tycker om det vita bakgrunden och det blåa är ju finnt det med. Men kan du hjälpa att göra två förslag på design.

Den 1:a helt vit bakgrund med små kvistar eller du vet blommor
Typ så här. Men de ska vara lite fria på headern.

Den 2:a tja vet inte riktigt, kanske du kan komma på det något som du tycker passar mig, min personlighet. Men jag tänker i varjefall att ha kvar det vita och det blåa, men det ska inte vara så vågigt som det är nu. men kan du ficksa detta 


Hoppas du förstår min teckning. Det tog en tid att vilja få den uppladad här. Men du jag tänker på om man kan få det blåa att spebla sig i det vita så det blir lite som en lack känsla.

Hoppas du tycker det är okej, jag känner mig så bossig, gör så och så och bla bla. Men du jag ska nu dra och laga lite mat för sen ska jag försöka måla färdigt här hemma hos mig, är trött på det nu, jag har dragit på det flera dagar utan att typ egentligen gjort stora framsteg. Köpa mer färg idag och typ allt jag behöver så jag kan göra det jag kan själv.

Men vi hörs. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0