Daim!


Märker nu att jag inget skrivit på 2 dagar! Hur shit kan tiden gå så fort? OCH NU ÄR DET DEN 25 JUNI. Eftersom det är över 24 tiden. Ja, vad har jag hittat på, träffat en kompis, suttit och pratat gjort jordgubbstårta, lagat mat skrivit personliga brev, njutit en liten stund i solen...

Men här får du en rolig skratt video:

Ni som inte tycker det är roligt, Snälla ta det inte illa upp. Jag är en ganska neutral människa men om det är så roligt att få folk att skratta att jag själv dummar ner mig ibland. Hoppas ni får ett got skratt i varjefall. Och som sakt det är inget personligt.

PS: Om ni märker det så ser det inte änns ut som att killen rör på läpparna (munen) och jag kan tycka att det är lite överdrivande att han säger SILENCE I KILL YOU ofta, för ofta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0