Boring but sunny.


Hello!

Fan vad tråkigt, jag fick herpes igår fredag. Vaknade av att min läpp känndes lite svullen. Som att jag hade en liten blåsa, men nej när jag tiade i speglen så var det HERPES ( MUNSÅR) Det var inte så alvarligt igår vilket förvånade mig. För när jag får munsår så känner jag mig hängig men det gjorde jag inte igår. Och det gör jag inte idag heller. Köpte i varjefall Anti och det hjälper inte så mycket, känns mer som att läppen blir större. Jag ville ju köpa Vectavir för att den är mycket bättre än Anti. vectavir ger snabbare effekt och munsåret försvinner snabbare. Med andra ord så är Vectavir effektivare. Men apoteket var stängt så jag fick köpa på Ica Anti för de hade inget annat. det är ju bättre än inget.

Det jobbiga är att jag måste stryka på hela tiden, och läppen känns svullen. När jag äter eller dricker så måste jag försiktigt stopa maten i munen med sked eller gaffel för att inte nudda krämen jag strykt på. och när det gäller vatten så andvänder jag en sugrör. Väldigt roligt. jag vågar ju inte änns gå ut och bada. Vill bli av med detta. Det gårnog över inom 2 dagar annars får jag väl påkosta mig 100 kr till för att köpa Vectavir. Anti kostade ca 100 så vectavir lär inte bli billigare, eller? Men nu ska jag förmodlingen ut i solen men innan strycka på ett nytt lager med anti. Hörs.

Anti

Vectavir BÄST



PS: det jobbiga med munsår är väl att man måste tvätta händerna innan man strycker på anti eller vectavir och så måste man tvätta händerna efter också. Och så behöver man nog strycka på typ 10 gånger dag. Visst det är bra at tvätta händerna för man blir ren men göra det väldigt ofta blir till slut jobbigt. Och att jag tycker att vectavir är bättre är för att den funkar bättre på mig så det är min åsikt. Andra kanske tycker annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0