Jobb.


Hello!
Det kanske blev lite manligt jobb idag. Var med en vän och jobbade hemma hos någon. Jag fick gräva med spade, samla skräp, stopa trafik och vara som en polis typ :-) eftersom en stor trädgren sågades och trillade mitt på vägen, plocka grenar och lägga i släppkärra och sopa undan samt ta gjord och lägga det någon annan stans med hjäl av en kärra. Det var faktigskt roligt. Det kanske är lite manligt men inte så mycket.

Nu är jag ganska trött och ska snart lägga mig. För imorgon och på fredag jobbar jag på mitt sommarjobb. Hörs cause i'm almost out. I want a nice bed and i god sleep. Denna vecka efter fredagen så är jag ledig i 6 dagar. Då blir det sol, bad avslappning och skratt i Halmstads havskust.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Äsch, var det kul för dig som är tjej så kan det inte vara så extremt manligt, eller vad tycker du? :P



Hoppas du har det bra :)

2010-07-20 @ 15:37:21
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0